GYAKORI KÉRDÉSEK

PHARMINDEX kiadványok, adatbázisok és alkalmazások

Mi a különbség az egyes adatbázisok, kiadványok és alkalmazások között?

Az egyes kiadványok, szolgáltatások és adatbázisok közötti adattartalom különbségeket egy külön oldalon mutatjuk be.

Mennyibe kerülnek a PHARMINDEX kiadványok és szolgáltatások?

A PHARMINDEX Online használata az egészségügyben és még néhány egyéb felhasználói csoport részére díjmentes.

Kiadványaink és szolgáltatásaink teljes árlistája itt található:

https://www.pharmindex.hu/pharmindex-arak

PHARMINDEX Zsebkönyv

Mikor jelenik meg a PHARMINDEX Zsebkönyv?

A PHARMINDEX Zsebkönyv évente 2 alkalommal jelenik meg, április-május, illetve október-november környékén. Friss kiadványainkról, megjelenésekről jelen portfólió oldalunkon, gyógyszer-információs portálunkon, a PHARMINDEX-Online.hu weboldalon, valamint hírleveleinken keresztül értesítjük Ügyfeleinket.

Hogyan rendelhető meg a PHARMINDEX Zsebkönyv?

A PHARMINDEX Zsebkönyv aktuális kiadása weboldalunkon is megrendelhető.

Megrendelt kiadvány személyes átvétele

Személyes átvételre cégünk székhelyén, ügyfélszolgálatunkon biztosítunk lehetőséget, hétköznap ügyfélfogadási időben 2019. december 31-ig.
2020. január 1-jétől irodánkban a készpénzes fizetési mód megszűnt. Amennyiben Ön mindenképpen készpénzzel szeretne fizetni, orvosi könyvesbolt partnereinket ajánljuk figyelmébe:
 

Medicina Könyvesbolt Budapest (Üllői út)
1091 Budapest, Üllői út 91/A
https://www.medicina-kiado.hu/cegunkrol/boltjaink/medicina-konyvesbolt-budapest-ulloi-ut/
 

Mediprint Orvosi Könyvesbolt
1053 Budapest, Múzeum krt. 17.
Telefon: 317-4948
E-mail: mediprint@lira.hu
 

Medicina Könyvesbolt Budapest (Baross u.)
1088 Budapest, Baross u. 21.
https://www.medicina-kiado.hu/cegunkrol/boltjaink/medicina-konyvesbolt-budapest-baross-u-/
 

Medicina Könyvesbolt Debrecen
4032 Debrecen, Nagyerdei krt. 98. Klinika Elméleti Tömb
https://www.medicina-kiado.hu/cegunkrol/boltjaink/medicina-konyvesbolt-debrecen/
 

Medicina Könyvesbolt Pécs
7624 Pécs, Szigeti út 12.
https://www.medicina-kiado.hu/cegunkrol/boltjaink/medicina-konyvesbolt-pecs/
 

Medicina Könyvesbolt Szeged
6720 Szeged, Tisza L. krt. 48.
https://www.medicina-kiado.hu/cegunkrol/boltjaink/medicina-konyvesbolt-szeged/

PHARMINDEX Tápszerindex

Mikor jelenik meg a PHARMINDEX Tápszerindex következő kiadása?

A PHARMINDEX Tápszerindex aktuális kiadása 2019. októberben jelent meg. A változások jelentőségétől és mennyiségétől függően változó időszakonként  jelentetjük meg a kiadványt.

PHARMINDEX Plus (telepíthető verzió)

„Hogy juthatok hozzá a PHARMINDEX PLUS programhoz?”

PHARMINDEX PLUS kiadványunkat a  PHARMINDEX PLUS letöltés oldalon töltheti le. Ha az ingyenes próbaverziót választja először, azt 30 napig használhatja. Ha elnyeri tetszését a program, megrendelését és előfizetést követően elérhetőve tesszük az Ön számára a teljes gyógyszeradatbázist.

„Hogyan juthatok hozzá a havonta megjelenő frissítésekhez?”

Minden hónap 1-jén, illetve amikor az Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (NEAK, volt OEP) és az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) új adatokat tesz közzé, feldolgozzuk és letölthetővé tesszük az aktuális gyógyszer-információs adatbázist előfizetőink részére. A frissítéshez, kérjük, indítsa el a PHARMINDEX PLUS programot, majd a válassza ki a Hatálybalépés dátuma melletti Frissítés lehetősége (piros felkiáltójel). Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat, majd a frissítés befejeztével a PHARMINDEX PLUS program a legfrissebb információkkal kiegészítve indul el. Amennyiben az Ön programjában nem jelenik meg a szimbólum, Önnek az elérhető legfrissebb adatbázis van letöltve.

„Hány számítógépen használhatom az alkalmazást?”

Az előfizetési díj 1 számítógépre telepíthető alkalmazásra vonatkozik, tehát egy előfizetéssel egy számítógépen lehet a PHARMINDEX PLUS programunkat használni. Amennyiben több számítógépen szeretné használni szolgáltatásunkat, kérjük, keresse meg Ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére egyedi árajánlattal.

„Több helyen/több számítógépen szeretném használni a PHARMINDEX PLUS alkalmazást, de nem hálózatos megoldás érdekel.”

Ebben az esetben kérjük, hogy a megrendelésénél válassza a PHARMINDEX PLUS Drive lehetőséget, amely magába foglalja a PHARMINDEX PLUS szolgáltatásunk előnyeit, azonban hordozható formában. Ezáltal azon a számítógépen, laptopon használhatja, ahol Önnek szüksége van rá, hiszen a program egy pendrive-ról fut, amelyet mindenhova magával vihet.

„Érvényes előfizetésem van, mégsem jelenik meg kiválasztható aktiválandó licensz.”

Elképzelhető, hogy korábban egy másik készüléken aktiválta az adott előfizetést, ezért rendszerünk nem talált szabad előfizetést az Ön részére.
Ebben az esetben, kérjük, hogy küldje el észrevételét Ügyfélszolgálatunk részére, ahol munkatársaink megvizsgálják a problémát, és visszajelzést küldenek a megoldás sikerességéről.

„A következő hibaüzenet jelenik meg: „Licencfájl nem található, vagy nem érvényes”. Mit tegyek?”

Ez az üzenet akkor jelenik meg, amikor az előfizetés időtartama és ezzel egyidejűleg a program futtathatóságának ideje lejárt. Kérjük, a további használathoz jelentkezzen be PHARMINDEX.hu weboldalunkon és rendelje meg PHARMINDEX PLUS szolgáltatásunk meghosszabbítását.

PHARMINDEX Mobil

Milyen okostelefonon használható a PHARMINDEX Mobil alkalmazás?

A PHARMINDEX Mobil alkalmazás iOS és Android operációs rendszerrel rendelkező készülékeken érhető el.
Amennyiben Önnek más operációs rendszer van a készülékén, kérjük, jelezze felénk, és az igények számától függően megfontoljuk további operációs rendszerekre is az alkalmazás fejlesztését.

 

A PHARMINDEX Mobil használati útmutatója itt elérhető:

PHARMINDEX Mobil használati útmutató

Mikor frissül a PHARMINDEX Mobil alkalmazás?

Adatbázisunk az OGYÉI (Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet) által jóváhagyott hivatalos alkalmazási előírásokat és betegtájékoztatókat, valamint a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (NEAK, volt OEP) hivatalos adatbázisainak adatait tartalmazza. Amikor az említett hatóságok publikálják az adatokat, azt követően dolgozzák fel szerkesztőink ezeket és a hatálybalépéskor tesszük letölthetővé a naprakész adatokat tartalmazó adatbázist az Ön számára.

„A PHARMINDEX Mobil alkalmazáson belül nem tudok eljutni a „Beállítások” lehetőséghez”

A beállítási lehetőségek megnyitásához, kérjük, koppintson az alkalmazás bal felső sarkában található Menü gombra, amely megjeleníti a kívánt lehetőséget.

Mi az a kuponkód?

Kuponkódot több esetben is használunk, ez mindenkor valamilyen kedvezményt jelent Önnek. Amennyiben Ön nem rendelkezik kuponkóddal, kérjük, a megjelenő kuponkód kérő mezőt hagyja üresen.

Az előfizetés lejáratát követően miért csak a demó adatbázis érhető el?

PHARMINDEX szolgáltatásunkat előfizetéses formában biztosítjuk Ügyfeleink számára. Ebből következően az előfizetési időszak lejártát követően, újabb előfizetés nélkül csak a bemutató gyógyszereket tartalmazó adatbázist biztosítjuk díjmentesen az Ön számára.

„Több készüléken szeretném használni a PHARMINDEX Mobil alkalmazást (pl. okostelefonon és táblagépen)”

Előfizetési rendszerünk alapvetően 2 saját készülékre biztosítja a hozzáférést szolgáltatásunkhoz. Több készüléken történő használat esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégáink készségesen segítenek Önnek további készülékekre aktiválni szolgáltatásunkat.

Miben különbözik a PHARMINDEX Mobil Pharma alkalmazás a PHARMINDEX Mobil alkalmazástól?

A PHARMINDEX Mobil Pharma alkalmazás a PHARMINDEX Mobil alkalmazás esetenkénti kiadása, általában csak az adott szponzor cég készítményeit tartalmazza, és csak korlátos számban érhető el korlátozott ideig.
Amennyiben a megadott számú felhasználó letöltötte az alkalmazást, további számú felhasználó számára már nem érhető el.

„Hibát, elírást találtam az alkalmazásban. Hol jelezhetem?”

Amennyiben javaslata, észrevétele merülne fel alkalmazásunkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze Ügyfélszolgálatunk felé az itt található elérhetőségeinken.

„Csak a demó adatbázis használható”

Amennyiben érvényes PHARMINDEX Mobil előfizetéssel rendelkezik, kérjük, ellenőrizze, hogy a „Beállítások” menüben az Ön adatai helyesen, a PHARMINDEX rendszerben történt regisztráció során megadott adatok szerint vannak-e kitöltve. A PHARMINDEX Mobil alkalmazást előfizetés nélkül egy hónapig csak bemutató, demó gyógyszeradatbázissal biztosítjuk.

„Nincs elég tárhely” hibaüzenet

A PHARMINDEX Mobil alkalmazás adatbázis mérete a havonta megjelenő frissítésekkel folyamatosan növekszik, továbbá a frissítések idejére ideiglenesen még több tárhelyet foglal le. A frissítéshez és a működéshez célszerű legalább 1,5 GB szabad tárhellyel rendelkeznie a készüléke belső tárhelyén.
Amennyiben rendelkezik SD-kártyával, úgy lehetősége van a nagyobb mérettel rendelkező adatbázist áthelyeznie erre a tárhelyre, amelyet (Androidos) készülékén, az alábbi útvonalon érhet el: „Beállítások” / „Alkalmazások”. Itt kérjük, koppintson a PHARMINDEX Mobil alkalmazásra, majd válassza ki az „Áthelyezés a telefonra” lehetőséget. Ezt követően ismételten kísérelje meg alkalmazásunk adatbázisát frissíteni. További sikertelenség esetén, kérjük, készüléke belső tárhelyén szabadítson fel kb. 1,5 GB szabad helyet más alkalmazások, programok, dokumentumok áthelyezésével az SD kártyára, vagy törlésével.

PHARMINDEX Online hozzáférés

Általános tudnivalók

A PHARMINDEX-Online.hu oldalhoz való hozzáféréshez jogosultsági szinteket állítottunk be. A teljes adatbázishoz kizárólag egészségügyben dolgozó orvosok, gyógyszerészek, fogorvosok, meghatározott egészségügyi szakdolgozók, valamint a regisztráció általunk történő – esetenként díjfizetéssel járó – egyedi aktiválása után egyéb orvosok, gyógyszerészek, fogorvosok, egészségügyi szakdolgozók, állatorvosok, államigazgatásban dolgozók és gyógyszergyártó cégek munkatársai, valamint Partnereink és egyetemi hallgatók férhetnek hozzá.
Ezen az oldalon történő regisztrációjával Ön jogosulttá válik továbbképző oldalunk, a Medimagister továbbképző rendszer használatára is.
Amennyiben Ön jogosult arra, akkor térítésmentesen regisztrálhat a PHARMINDEX-Online.hu weboldalra. Ehhez nem kell mást tennie, mint a regisztrációs űrlapot kitöltenie. A PHARMINDEX-Online.hu weboldal használatát díjmentesen kizárólag az egészségügyben dolgozó orvosok, fogorvosok, gyógyszerészek és arra jogosult egészségügyi szakdolgozók számára tesszük lehetővé. Az ezen kívüli kör hozzáférése finanszírozatlan, miközben a weboldal felépítése és működtetése, az információk frissítése és bővítése igen nagy költségű tevékenység. Ezért a fent említett szakembereken kívül egyedileg mérlegeljük a hozzáférési jog megadását, és amennyiben a díjfizetés elkerülhetetlen, igyekszünk méltányos feltételeket kínálni.

„Egészségügyi szakdolgozó vagyok, regisztrálni szeretnék.”

A gyógyszer-ismertetés jogi szabályozása miatt minden regisztráló egészségügyi szakdolgozó alapnyilvántartási számának érvényességét kollégáink és automatikus validáló rendszerünk ellenőrzik. Pozitív visszajelzés esetén természetesen jogosult lesz az oldalra történő belépésre. Új regisztrációt itt hozhat létre: PHARMINDEX Account

„Egyetemi hallgatóként szeretnék regisztrálni a PHARMINDEX Online szakmai portálra”

Orvos-, gyógyszerész és fogorvostan-hallgatók részére díjmentesen biztosítjuk a hozzáférést weboldalunkhoz. Ennek feltétele, hogy a gyógyszerismertetés jogi szabályozása miatt az oldal használatához ellenőrizzük aktív hallgatói státuszát. A regisztrációkor, kérjük, töltse fel az egyeteme által igazolt “hallgatói státusz dokumentum”-ot (ehhez formanyomtatványunkat innen töltheti le: Hallgatói igazolás formanyomtatvány) vagy diákigazolványának scannelt másolatát (a regisztráció során erre lehetősége van). Ebben az esetben jogosult lesz az oldalra történő belépésre. Az ellenőrzést ügyfélszolgálatunk végzi. A jogosultság engedélyezéséről az Ön által megadott e-mail címen értesítjük.

„Állatorvos vagyok, szeretnék hozzáférni orvos-szakmai portáljukhoz.”

A PHARMINDEX-Online.hu weboldal használatát díjmentesen kizárólag az egészségügyben dolgozó orvosok, fogorvosok, gyógyszerészek és arra jogosult egészségügyi szakdolgozók számára tesszük lehetővé. Az ezen kívüli kör hozzáférése finanszírozatlan, miközben a weboldal felépítése és működtetése, az információk frissítése és bővítése igen nagy költségű tevékenység. Ezért a fent említett szakembereken kívül egyedileg mérlegeljük a hozzáférési jog megadását, és amennyiben a díjfizetés elkerülhetetlen, igyekszünk méltányos feltételeket kínálni.
A Magyar Állatorvosi Kamarával kötött megállapodás értelmében állatorvosok kamarai azonosítóját ellenőrizzük.

„Gyógyszeriparban dolgozó szakemberként szeretnék regisztrálni.”

Gyógyszergyártók esetén értékesítési osztályunk bírálja el a regisztrációs kérelmet, amelyről e-mailben tájékoztatjuk Önt. Egyéb szolgáltatásunk megrendelői számára díjmentesen hozzáférést engedünk, más cégek munkatársai részére elképzelhető, hogy ajánlatot küldünk a hozzáférés díjára vonatkozóan. A regisztrációhoz minden esetben a céges e-mail címre van szükség.

„Nem rendelkezem szakvizsgával”

Amennyiben Ön rezidensként dolgozik és/vagy nem rendelkezik még szakvizsgával, kérjük, válassza az „Általános orvostan” lehetőséget.

„Nem tudok regisztrálni, mert a megadott pecsétszám/egészségügyi nyilvántartási szám már szerepel a rendszerben.”

Minden egészségügyben dolgozó szakember egyedi nyilvántartási számmal rendelkezik, ennek során rendszerünkben is csak egyszer lehet az adott pecsétszámmal, alapnyilvántartási számmal regisztrálni.
E-mail cím módosítási igény esetén, kérjük, a PHARMINDEX Account Adatmódosítás oldalon jelentkezzen be régi e-mail címével, majd a Bejelentkezés és biztonság menüpontban változtassa meg elsődleges e-mail címet a használni kívánt új e-mail címére.
Amennyiben a belépés a regisztrációkor megadott jelszó hiánya miatt hiúsul meg, kérjük, vegye igénybe az elfelejtett jelszó funkciónkat.
Ha a bejelentkezés új jelszó igénylésének ellenére is sikertelen volt, kérjük, keresse fel Ügyfélszolgálatunkat, készséggel segítünk új e-mail címének beállításában.

Elfelejtett jelszó

Kérjük, elfelejtett jelszó esetén használja a jelszó emlékeztető lehetőséget.

„Nem fogadja el a pecsétszámom/születési dátumom/stb.”

Automatikus validáló rendszerünk érvényes egészségügyi nyilvántartási szám/pecsétszám megadása mellett engedélyezi a regisztrációt. Amennyiben regisztrációkor helyes adatokat adott meg és mégis ilyen hibaüzenettel találkozik, az azt jelentheti, hogy érvényesítő rendszerünk nem találta meg az Ön adatait. Ez esetben Ügyfélszolgálatunk értesítést küld az Ön részére és tájékoztatja a további teendőkről.

MEDIMAGISTER Továbbképző rendszer

Távoktatással kapcsolatos kérdések – Medimagister

A Medimagister® továbbképzési rendszer egészségügyi főiskolai vagy egyetemi végzettségre, szakirányú szakképzettségre és szakmai jártasságra épülő szakmai továbbképzési rendszer, amelynek továbbképzései meghatározott tudás- és ismeretátadással, rendszerint teszt formájában történő tudásfelméréssel járnak.
Az adott továbbképzés sikeres elvégzését tanúsító igazolás kiadásával zárulnak és alapvetően a korábban megszerzett szakmai képzettség, szakképesítés tudástartalmának megújítását és bővülését szolgálják.
Amennyiben Ön karosszékéből kíván szabadon választható képzési kreditpontokat szerezni, ezt Medimagister oldalunkon megteheti.
Rendelkezésére állnak tananyagaink, melyek áttanulmányozása után elvégezheti tesztjeinket – költségtérítéses vagy szponzorált formában.
A sikeres tesztet követően – az esetleges adminisztrációs költségek kiegyenlítése után – a kurzus elvégzését ügyfélszolgálatunk lejelenti az egyeteme felé.

„Mikor történik meg a lejelentés a továbbképző egyetemek részére?”

A hatályos jogszabályok értelmében a képzés szervezőjének maximum a tanfolyam lezárását követő 2 hét áll rendelkezésére, hogy a résztvevőket lejelentse. Ennek ellenére cégünk igyekszik ennél az időpontnál rövidebb határidővel továbbítani az elvégzők adatait a továbbképző egyetem felé a kreditpontok jóváírásához. Csak érvényes PHARMINDEX Fiókkal rendelkező felhasználók kurzus elvégzését tudjuk lejelenteni.

KOMPENDIUM CD-ROM

„Nem szükséges a havonta megjelenő frissítés, azonban hordozható PHARMINDEX PLUS programot szeretnék.”

A PHARMINDEX Plus Drive, amely pendrive-ról fut, kielégíti a hordozhatóság iránti igényt. A gyógyszer-információk azonban olyan gyakran és nagy mértékben változnak, hogy nem biztosítunk frissítés nélküli változatot. A frissítés azonban minden felhasználó saját belátása szerint történik. Elavult gyógyszer-információk alapján terápiás döntés meghozatala nem biztonságos!

PHARMINDEX megrendelések

Elküldött megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

Weboldalunkon leadott megrendelésekkel kapcsolatban Ügyfeleinknek hétköznap ügyfélfogadási időben tudunk felvilágosítást nyújtani:
– telefonon a +36 (1) 476-8902-es telefonszámon, vagy
e-mailben.
Kérjük, írja le kérdését, és egyúttal szíveskedjen elküldeni a rendelés valamely azonosító adatát (e-mail cím, rendelésszám), hogy megrendelését be tudjuk azonosítani és arról felvilágosítást tudjunk Önnek nyújtani.

Banki átutalással kapcsolatos adatok

Kedvezményezett: Vidal Next Kft.

Bankszámla: 10400188-50526752-72771004 vagy office@pharmindex.hu

Átutalandó összeg: megadott

Közlemény: Név, amit fizet

Amennyiben vállalkozás részére kéri a számlát, kérjük, szerepeltesse a közleményben a vállalkozás adószámát!