Pharmindex

  • Termékek
  • Hírek
  • Gyakori kérdések
  • Kapcsolat
0db termék

Nincsenek termékek a kosárban.

  • Termékek
  • Hírek
  • Gyakori kérdések
  • Kapcsolat
Sütik (cookie) használata

Ahogy majdnem minden honlap, a PHARMINDEX is használ sütiket weboldalain. Az "Elfogadom" gombra kattintva Ön elfogadja a fentieket. Hozzájárulását később bármikor módosíthatja.


További részletes információk: Cookie policy (Süti tájékoztató)

PHARMINDEX PLUS (telepíthető verzió)

„Több helyen/több számítógépen szeretném használni a PHARMINDEX PLUS alkalmazást, de nem hálózatos megoldás érdekel.”

Ebben az esetben kérjük, hogy a megrendelésénél válassza a PHARMINDEX PLUS Drive lehetőséget, amely magába foglalja a PHARMINDEX PLUS szolgáltatásunk előnyeit, azonban hordozható formában. Ezáltal azon a számítógépen, laptopon használhatja, ahol Önnek szüksége van rá, hiszen a program egy pendrive-ról fut, amelyet mindenhova magával vihet.

2018.02.16.

„Hogyan juthatok hozzá a havonta megjelenő frissítésekhez?”

Minden hónap 1-jén, illetve amikor az Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (NEAK, volt OEP) és az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet (OGYÉI) új adatokat tesz közzé, feldolgozzuk és letölthetővé tesszük az aktuális gyógyszer-információs adatbázist előfizetőink részére. A frissítéshez, kérjük, indítsa el a PHARMINDEX PLUS programot, majd a válassza ki a Hatálybalépés dátuma melletti Frissítés lehetősége (piros felkiáltójel). […]

2018.02.16.

„Érvényes előfizetésem van, mégsem jelenik meg kiválasztható aktiválandó licensz."

Elképzelhető, hogy korábban egy másik készüléken aktiválta az adott előfizetést, ezért rendszerünk nem talált szabad előfizetést az Ön részére. Ebben az esetben, kérjük, hogy küldje el észrevételét Ügyfélszolgálatunk részére, ahol munkatársaink megvizsgálják a problémát, és visszajelzést küldenek a megoldás sikerességéről.

2018.02.16.

„A következő hibaüzenet jelenik meg: „Licencfájl nem található, vagy nem érvényes”. Mit tegyek?”

Ez az üzenet akkor jelenik meg, amikor az előfizetés időtartama és ezzel egyidejűleg a program futtathatóságának ideje lejárt. Kérjük, a további használathoz jelentkezzen be PHARMINDEX.hu weboldalunkon és rendelje meg PHARMINDEX PLUS szolgáltatásunk meghosszabbítását.

2018.02.16.

„Hány számítógépen használhatom az alkalmazást?”

Az előfizetési díj 1 számítógépre telepíthető alkalmazásra vonatkozik, tehát egy előfizetéssel egy számítógépen lehet a PHARMINDEX PLUS programunkat használni. Amennyiben több számítógépen szeretné használni szolgáltatásunkat, kérjük, keresse meg Ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére egyedi árajánlattal.

2018.02.16.

„Hogy juthatok hozzá a PHARMINDEX PLUS programhoz?”

PHARMINDEX PLUS kiadványunkat a  PHARMINDEX PLUS letöltés oldalon töltheti le. Ha az ingyenes próbaverziót választja először, azt 30 napig használhatja. Ha elnyeri tetszését a program, megrendelését és előfizetést követően elérhetőve tesszük az Ön számára a teljes gyógyszeradatbázist.

2018.02.16.

© 2015-2021 Vidal Next Kft.

  • Impresszum
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Sütik (cookie)
  • ÁSZF
  • Kosár