Gyakori kérdések

PHARMINDEX megrendelések

Elküldött megrendelésekkel kapcsolatos kérdések
Weboldalunkon leadott megrendelésekkel kapcsolatban Ügyfeleink ugyanitt tudnak tájékozódni a Fiókom menüpontban.
Hétfőtől csütörtökig személyesen 9:00-16:00, pénteken 9:00-12:00 között tudunk felvilágosítást nyújtani:
Online ügyfélszolgálati rendszerünkön keresztül,
– telefonon a +36 (1) 476-8902-es telefonszámon, vagy
e-mailben.
Kérjük, írja le kérdését, és egyúttal szíveskedjen elküldeni a rendelés valamely azonosító adatát (e-mail cím, rendelésszám, vevőszám), hogy megrendelését be tudjuk azonosítani és arról felvilágosítást tudjunk Önnek nyújtani.

Mit tegyek, ha nem találom a kiadó bankszámlaszámát az előreutaláshoz?
Banki adataink:
Kedvezményezett: Vidal Next Kft.
Számlavezető bank: K&H Bank Zrt. 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Számlaszám: 10400188-50526752-72771004
IBAN: HU61 1040 0188 5052 6752 7277 1004
SWIFT: OKHBHUHB.

 

Kedvezményes folyamatos megrendelés

Mi a különbség az 1 éves és a kedvezményes folyamatos előfizetés között?
Digitális gyógyszer-információs szolgáltatások esetén (pl. PHARMINDEX Plus, PHARMINDEX Mobil) mind az 1 éves előfizetés, mind a kedvezményes folyamatos előfizetés keretében az adatok 1 hónapos gyakorisággal frissíthetők. Kedvezményes folyamatos előfizetést akkor érdemes választani, ha az előfizető arra számít, hogy 1 év eltelte után ismét megújítja a megrendelését. Ebben az esetben nincs szükség újabb megrendelésre, a Vidal Next Kft., mint szolgáltató, automatikusan felajánlja a megújítás lehetőségét, elküldi a díjfizetéshez szükséges információkat, így újabb megrendelés nélkül folyamatosan elérhetők lesznek az adatok. Az előfizető ilyen módon kifejezett bizalmát kedvezménnyel honoráljuk.
Milyen szabályai vannak a kedvezményes folyamatos megrendelésnek?
A Vidal Next Kft. termékeinek és szolgáltatásainak megrendelésekor speciális folyamatos megrendelési lehetőséget kínál. Azon Vevők számára, akik vállalják, hogy a megrendelést legalább egy követő alkalommal fenntartják, azaz a termék vagy a szolgáltatás árát megfizetik, kedvezményes áron rendelhetnek.

Abban az esetben, ha Vevő megrendelését kedvezményes folyamatos opcióval adta le, de a második rendelés vételárát nem fizeti meg, Vidal Next Kft. a korábban érvényesített kedvezményt visszavonhatja és az alábbi összegekről bocsájt ki számlát:

PHARMINDEX Zsebkönyv esetén a kedvezmény visszavonás díja: 700 Ft + ÁFA
PHARMINDEX Plus esetén a kedvezmény visszavonaás ára: 2 000 Ft + ÁFA
PHARMINDEX Mobil esetén a kedvezmény visszavonás ára: 5 000 Ft + ÁFA

 

PHARMINDEX Zsebkönyv

Mikor jelenik meg a PHARMINDEX Zsebkönyv?
A PHARMINDEX Zsebkönyv évente 2 alkalommal jelenik meg, április-május, illetve október-november környékén. Friss kiadványainkról, megjelenésekről jelen portfólió oldalunkon, gyógyszer-információs portálunkon, a PHARMINDEX-Online.hu weboldalon, valamint hírleveleinken keresztül értesítjük Ügyfeleinket.

PHARMINDEX Zsebkönyv megrendelés
Az aktuális kiadvány megrendelésére a weboldalunkon van lehetőség.
A megrendelés kézhezvétele után díjbekérőt küldünk, és az összeg beérkezése után postázzuk a kiadványt. A postaköltség szintén szerepel a számlán.
A PHARMINDEX Zsebkönyv ára 4.500 Ft +ÁFA, bruttó 4.725 Ft.
Kedvezményt tudunk adni, ha Ön folyamatosan rendeli meg a kiadványt, azaz legalább két egymás utáni kiadványt vásárol. Ebben az esetben nem kell törődnie minden kiadásnál a megrendelésekkel, mi automatikusan küldjük a díjbekérőt, majd az összeg beérkezése után a kiadványt. A rendelés a 2. kiadvány után lemondható, ha már nincs szüksége az előfizetésre.
A folyamatos megrendelés kedvezményes ára 3.880 Ft + ÁFA, bruttó 4.074 Ft.
Amennyiben a második kiadvány ára már nem érkezik be hozzá, visszavonjuk a kedvezményt. PHARMINDEX Zsebkönyv esetén a kedvezmény visszavonás díja: 700 Ft + ÁFA, amelyet a megrendelés lemondásakor számlázunk ki.
A csomagolási és szállítási költség szintén szerepel a számlán. Ezt az aktuális szállítási díjtáblázat alapján számítjuk ki a megrendelés súlya alapján, ettől eltérni nem áll módunkban.

Megrendelt kiadvány személyes átvétele
Személyes átvételre cégünk székhelyén, ügyfélszolgálatunkon biztosítunk lehetőséget, hétfőtől csütörtökig 9:00 -16:00, péntekenként pedig 9:00 – 12:00 között.

 

KOMPENDIUM CD-ROM

„Nem szükséges a havonta megjelenő frissítés, azonban hordozható PHARMINDEX PLUS programot szeretnék.”
Ezen igényeknek megfelelően készítettük el PHARMINDEX KOMPENDIUM CD-ROM kiadványunkat. Évente egy alkalommal jelenik meg, és az adatbázis az adott év július 1-jén kerül lezárásra, tehát az addig megjelent változásokat tartalmazza.
Programunk hordozható változatban rendelhető meg, azonban frissítés nem érhető el, valamint 1 éves időkorlátot tartalmaz. A PHARMINDEX PLUS bizonyos szolgáltatásai nem érhetők el: BNO-keresés, rövidített leírások, Identa, kölcsönhatás-vizsgáló, tápszerek, étrend-kiegészítők.
A program a következő év július 31-ig futtatható.

 

PHARMINDEX PLUS (telepíthető verzió)

„Hogy juthatok hozzá a PHARMINDEX PLUS programhoz?”
PHARMINDEX PLUS kiadványunkat a Digitális / PHARMINDEX PLUS menüpontban, regisztrációt és bejelentkezést követően töltheti le. Ha az ingyenes próbaverziót választja először, azt 30 napig használhatja. Ha elnyeri tetszését a program, megrendelését és előfizetést követően küldjük Önnek az 1 éves hozzáférést biztosító licence fájlt.

„Hány számítógépen használhatom az alkalmazást?”
Az előfizetési díj 1 számítógépre telepíthető alkalmazásra vonatkozik, tehát egy előfizetéssel egy számítógépen lehet a PHARMINDEX PLUS programunkat használni. Amennyiben több számítógépen szeretné használni szolgáltatásunkat, kérjük, keresse meg Ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére egyedi árajánlattal.

„A következő hibaüzenet jelenik meg: „Licencfájl nem található, vagy nem érvényes”. Mit tegyek?”
Ez az üzenet akkor jelenik meg, amikor az előfizetés időtartama és ezzel egyidejűleg a program futtathatóságának ideje lejárt. Kérjük, a további használathoz jelentkezzen be PHARMINDEX.hu weboldalunkon és rendelje meg PHARMINDEX PLUS szolgáltatásunk meghosszabbítását.

„Érvényes előfizetésem van, mégis megjelenik a „Licencfájl nem található, vagy nem érvényes” hibaüzenet.”
Elképzelhető, hogy számítógépén rendszer-visszaállítás, vagy hardvercsere, bővítés történt, ezért a számítógépe egyedi hardverazonosítója (amely alapján a szolgáltatást és a licence fájlt biztosítjuk) megváltozott, ezért rendszerünk nem tudja beazonosítani Önt.
Ebben az esetben, kérjük, hogy a megjelenő hibaüzenet ablakban található azonosítószámot küldje el Ügyfélszolgálatunk, részére, ahol munkatársaink elkészítik Önnek a szükséges, új licence fájlt, amellyel a továbbiakban is használhatja alkalmazásunkat.

„Hogyan juthatok hozzá a havonta megjelenő frissítésekhez?”
Minden hónap 1-jén, illetve amikor az Országos Egszségbiztosítási Pénztár új adatokat tesz közzé, feldolgozzuk és letölthetővé tesszük az aktuális gyógyszer-információs adatbázist előfizetőink részére. A frissítéshez, kérjük, indítsa el a PHARMINDEX PLUS programot, majd a válassza ki a Rendszer / Frissítés letöltése menüpontot.
A megnyíló weboldalon kattintson a „Letöltés” gombra; ekkor az aktuális frissítést tartalmazó fájl letöltődik számítógépére. Ezután lépjen ki a programból.
Indítsa el a frissítőfájlt, és kövesse az ott megjelenő lépéseket. A telepítés befejeztével a PHARMINDEX PLUS program a legfrissebb információkkal kiegészítve indul el.

„Több helyen/több számítógépen szeretném használni a PHARMINDEX PLUS alkalmazást, de nem hálózatos megoldás érdekel.”
Ebben az esetben kérjük, hogy a megrendelésénél válassza a Digitális / PHARMINDEX PLUS lehetőséget, amely magába foglalja a PHARMINDEX PLUS szolgáltatásunk előnyeit, azonban hordozható formában. Ezáltal azon a számítógépen, laptopon használhatja, ahol Önnek szüksége van rá, hiszen a program egy pendrive-ról fut, amelyet mindenhova magával vihet.

 

PHARMINDEX Mobil

Milyen okostelefonon használható a PHARMINDEX Mobil alkalmazás?
A PHARMINDEX Mobil alkalmazás iOS és Android operációs rendszerrel rendelkező készülékeken érhető el.
Amennyiben Önnek más operációs rendszer van a készülékén, kérjük, jelezze felénk, és az igények számától függően megfontoljuk további operációs rendszerekre is kifejleszteni az alkalmazást.

„Nincs elég tárhely” hibaüzenet
A PHARMINDEX Mobil alkalmazás adatbázis mérete a havonta megjelenő frissítésekkel folyamatosan növekszik, továbbá a frissítések idejére ideiglenesen még több tárhelyet foglal le. A frissítéshez és a működéshez célszerű legalább 1,5 GB szabad tárhellyel rendelkeznie a készüléke belső tárhelyén.
Amennyiben rendelkezik SD-kártyával, úgy lehetősége van a nagyobb mérettel rendelkező adatbázist áthelyeznie erre a tárhelyre, amelyet (Androidos) készülékén, az alábbi útvonalon érhet el: „Beállítások” / „Alkalmazások”. Itt kérjük, koppintson a PHARMINDEX Mobil alkalmazásra, majd válassza ki az „Áthelyezés a telefonra” lehetőséget. Ezt követően ismételten kísérelje meg alkalmazásunk adatbázisát frissíteni. További sikertelenség esetén, kérjük, készüléke belső tárhelyén szabadítson fel kb. 1,5 GB szabad helyet más alkalmazások, programok, dokumentumok áthelyezésével az SD kártyára, vagy törlésével.

„Csak a demó adatbázis használható”
Amennyiben érvényes PHARMINDEX Mobil előfizetéssel rendelkezik, kérjük, ellenőrizze, hogy a „Beállítások” menüben az Ön adatai helyesen, a PHARMINDEX-en történt regisztráció során megadott adatok szerint vannak-e kitöltve. A telefonszám lehetőségnél, kérjük, a regisztrációkor megadott formátumot használja.
A PHARMINDEX Mobil alkalmazást előfizetés nélkül csak bemutató, demó gyógyszeradatbázissal biztosítjuk.

„Több készüléken szeretném használni a PHARMINDEX Mobil alkalmazást (pl. okostelefonon és táblagépen)”
Előfizetési rendszerünk alapvetően egy készülékre biztosítja a hozzáférést szolgáltatásunkhoz. Több készüléken történő használat esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégáink készségesen segítenek Önnek további készülékekre is díjmentesen aktiválni szolgáltatásunkat.

Az előfizetés lejáratát követően miért csak a demó adatbázis érhető el?
PHARMINDEX szolgáltatásunkat előfizetéses formában biztosítjuk Ügyfeleink számára. Ebből következően az előfizetési időszak lejártát követően, újabb előfizetés nélkül csak a bemutató gyógyszereket tartalmazó adatbázist biztosítjuk díjmentesen az Ön számára.

Mi az a kuponkód?
Kuponkóddal történő használat esetén erre külön felhívjuk Ügyfeleink figyelmét. Amennyiben Ön nem rendelkezik kuponkóddal, kérjük, a Beállítások menüpontban hagyja üresen a kuponkód mezőt.

„A PHARMINDEX Mobil alkalmazáson belül nem tudok eljutni a „Beállítások” lehetőséghez”
A beállítási lehetőségek megnyitásához, kérjük, koppintson készülékén a Menü gombra, amely megjeleníti a kívánt lehetőséget. Amennyiben készülékén nem található fizikai menü gomb, úgy a képernyő alján található érintésérzény gombok egyikének hosszantartó megnyomásával hívhatja elő a menüpontot.

Mikor frissül a PHARMINDEX Mobil alkalmazás?
Adatbázisunk az OGYÉI (Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet) által jóváhagyott hivatalos alkalmazási előírásokat és betegtájékoztatókat, valamint a Nemzeti Egészségügyi Alapkezelő (volt OEP) hivatalos adatbázisainak adatait tartalmazza. Amikor az említett hatóságok publikálják az adatokat, azt követően dolgozzák fel szerkesztőink ezeket és a hatálybalépéskor tesszük letölthetővé a naprakész adatokat tartalmazó adatbázist az Ön számára.

„Hibát, elírást találtam az alkalmazásban. Hol jelezhetem?”
Amennyiben javaslata, észrevétele merülne fel alkalmazásunkkal kapcsolatban, kérjük, jelezze Ügyfélszolgálatunk felé, vagy az alkalmazásunkban található Beállítások / Névjegy Hibajelentés opció használatával.

Miben különbözik a PHARMINDEX Mobil Pharma alkalmazás a PHARMINDEX Mobil alkalmazástól?
A PHARMINDEX Mobil Pharma alkalmazás a PHARMINDEX Mobil alkalmazás esetenkénti kiadása, általában csak az adott szponzor cég készítményeit tartalmazza, és csak korlátos számban érhető el korlátozott ideig.
Amennyiben a megadott számú felhasználó letöltötte az alkalmazást, további számú felhasználó számára már nem érhető el.

 

PHARMINDEX Online hozzáférés, regisztráció

Általános tudnivalók
A PHARMINDEX-Online.hu oldalhoz való hozzáféréshez jogosultsági szinteket állítottunk be. A teljes adatbázishoz kizárólag orvosok, gyógyszerészek, fogorvosok, meghatározott egészségügyi szakdolgozók, valamint a regisztráció általunk történő egyedi aktiválása után állatorvosok, hatóságok és gyógyszergyártó cégek munkatársai, valamint Partnereink és egyetemi hallgatók férhetnek hozzá.
Ezen az oldalon történő regisztrációjával Ön jogosulttá válik orvostovábbképző oldalunk, a www.medimagister.hu használatára is.
Amennyiben Ön jogosult arra, akkor térítésmentesen regisztrálhat a PHARMINDEX-Online.hu weboldalra. Ehhez nem kell mást tennie, mint a regisztrációs űrlapot kitöltenie. A PHARMINDEX-Online.hu weboldal használatát díjmentesen kizárólag az egészségügyben dolgozó orvosok, fogorvosok, gyógyszerészek és arra jogosult egészségügyi szakdolgozók számára tesszük lehetővé. Az ezen kívüli kör hozzáférése finanszírozatlan, miközben a weboldal felépítése és működtetése, az információk frissítése és bővítése igen nagy költségű tevékenység. Ezért a fent említett szakembereken kívül egyedileg mérlegeljük a hozzáférési jog megadását, és amennyiben a díjfizetés elkerülhetetlen, igyekszünk méltányos feltételeket kínálni.

„Nem rendelkezem szakvizsgával”
Amennyiben Ön rezidensként dolgozik és/vagy nem rendelkezik még szakvizsgával, kérjük, válassza az „Általános orvostan” lehetőséget.

„Nem fogadja el a pecsétszámom/születési dátumom/stb.”
Automatikus validáló rendszerünk érvényes pecsétszám és születési dátum párossal engedélyezi a regisztrációt. Amennyiben meggyőződött arról, hogy helyes adatokat adott meg a regisztrációs adatlapon, és mégis ilyen hibaüzenettel találkozik, az azt jelentheti, hogy még nem jelentkezett be az OFTEX, GYOFTEX továbbképző rendszerbe, így érvényesítő rendszerünk nem találta meg az Ön adatait. Kérjük, hogy a regisztrációhoz szükséges adatokat (Név, pecsétszám, születési dátum, munkahely, telefonszám) küldje el Ügyfélszolgálatunk részére, ahol kollégáink elkészítik az Ön PHARMINDEX fiókját.

Elfelejtett jelszó
Kérjük, elfelejtett jelszó esetén használja a jelszó emlékeztető lehetőséget.

„Régi, megszűnt e-mail címmel regisztráltam régebben, a mostanival pedig nem enged újra regisztrálni, mert a megadott pecsétszám már szerepel a rendszerben.”
Minden egészségügyben dolgozó szakember egyedi nyilvántartási számmal rendelkezik, ennek során rendszerünkben is csak egyszer lehet, az adott pecsétszámmal, alapnyilvántartási számmal regisztrálni.
E-mail cím módosítási igény esetén, kérjük, hogy jelentkezzen be régi e-mail címével, majd az adatmódosítás menüpontban változtassa meg az e-mail címet a használni kívánt új e-mail címére.

„Egyetemi hallgatóként szeretnék regisztrálni a PHARMINDEX Online szakmai portálra”
Orvos-, gyógyszerész és fogorvostan-hallgatók részére díjmentesen biztosítjuk a hozzáférést weboldalunkhoz. Ennek feltétele, hogy a gyógyszerismertetés jogi szabályozása miatt az oldal használatához ellenőrizzük aktív hallgatói státuszát. Ehhez, kérjük, küldje el az egyeteme által igazolt “hallgatói státusz dokumentum”-ot. Ebben az esetben jogosult lesz az oldalra történő belépésre. Az ellenőrzést ügyfélszolgálatunk végzi. A jogosultság engedélyezéséről az Ön által megadott e-mail címen értesítjük. A szükséges dokumentumot a következő helyről töltheti le: Egyetemi státusz igazolás.

„Állatorvos vagyok, szeretnék hozzáférni orvos-szakmai portáljukhoz.”
A PHARMINDEX-Online.hu weboldal használatát díjmentesen kizárólag az egészségügyben dolgozó orvosok, fogorvosok, gyógyszerészek és arra jogosult egészségügyi szakdolgozók számára tesszük lehetővé. Az ezen kívüli kör hozzáférése finanszírozatlan, miközben a weboldal felépítése és működtetése, az információk frissítése és bővítése igen nagy költségű tevékenység. Ezért a fent említett szakembereken kívül egyedileg mérlegeljük a hozzáférési jog megadását, és amennyiben a díjfizetés elkerülhetetlen, igyekszünk méltányos feltételeket kínálni:
A Magyar Állatorvosi Kamarával kötött megállapodás értelmében állatorvosok részére kedvezményes díj ellenében biztosítunk hozzáférést weboldalunkhoz 1 éves időtartamra. A hozzáférés megrendelését leadhatja weboldalunkon vagy elküldheti ügyfélszolgálatunknak.

„Gyógyszeriparban dolgozó szakemberként szeretnék regisztrálni.”
Gyógyszergyártók esetén értékesítési osztályunk bírálja el a regisztrációs kérelmet, amelyről e-mailben tájékoztatjuk Önt. Egyéb szolgáltatásunk megrendelői számára díjmentesen hozzáférést engedünk, más cégek munkatársai részére ajánlatot küldünk a hozzáférés díjára vonatkozóan.

„Egészségügyi szakdolgozó vagyok, regisztrálni szeretnék.”
A gyógyszer-ismertetés jogi szabályozása miatt minden regisztráló egészségügyi szakdolgozó alapnyilvántartási számának érvényességét kollégáink ellenőrzik. Pozitív visszajelzés esetén jogosult lesz az oldalra történő belépésre, melyről e-mailben értesítjük.

 

MEDIMAGISTER

Távoktatással kapcsolatos kérdések – Medimagister
A Medimagister® továbbképzési rendszer egészségügyi főiskolai vagy egyetemi végzettségre, szakirányú szakképzettségre és szakmai jártasságra épülő szakmai továbbképzési rendszer, amelynek továbbképzései meghatározott tudás- és ismeretátadással, rendszerint teszt formájában történő tudásfelméréssel járnak.
Az adott továbbképzés sikeres elvégzését tanúsító Igazolás kiadásával zárulnak és alapvetően a korábban megszerzett szakmai képzettség, szakképesítés tudástartalmának megújítását és bővülését szolgálják.
Amennyiben Ön karosszékéből kíván szabadon választható képzési kreditpontokat szerezni, ezt Medimagister oldalunkon megteheti.
Rendelkezésére állnak tananyagaink, melyek áttanulmányozása után elvégezheti tesztjeinket – költségtérítéses vagy kuponkódos (szponzorált) formában.
A sikeres tesztet követően – az adminisztrációs költségek kiegyenlítése után – a kurzus elvégzését ügyfélszolgálatunk lejelenti az egyeteme felé.

„Mikor történik meg a lejelentés a továbbképző egyetemek részére?”
A hatályos jogszabályok értelmében a képzés szervezőjének maximum a tanfolyam lezárását követő 2 hét áll rendelkezésére, hogy a résztvevőket lejelentse. Ennek ellenére cégünk igyekszik ennél az időpontnál rövidebb határidővel továbbítani az elvégzők adatait a továbbképző egyetem felé a kreditpontok jóváírásához.